Skip to content Skip to footer

Veebipoe aquaservice.ee (edaspidi nimetatud Veebipood) omanik on INARI UÜ (registrikood 12397497), asukoht Rahu 14a-57, Narva Ida-Virumaa 20606.

Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub saatmistasu.

Saatmiskulud sõltuvad ostja asukohast ja tarneviisist. Saatmiskulud kuvatakse kassas.

Info toote kohta on toodud e-poes vahetult toote juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu tarnitakse järgmistesse riikidesse: Eesti

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva pakiautomaadid, Itella SmartPOST pakiautomaadid, Itella SmartPOST kuller, DPD pakiautomaadid.

Kauba saatmise kulud kannab ostja, vastav hinnainfo kuvatakse tarneviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad ostja määratud sihtkohta reeglina 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumise kuupäevast.

Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kalendripäevade jooksul.

Erandjuhtudel on veebipoel õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Tagastamisõigus

Pärast tellimuse kättetoimetamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud leping 14 päeva jooksul üles öelda.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest keeldumise avaldus ja saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba üleandmise päevast.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile või helistada telefonil: +372 5804 4084.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Defektiga kaup

Veebipood vastutab lepingutingimuste kohaselt ostjale müüdud kauba mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba selle üleandmise hetkel või avastati kahe aasta jooksul kauba üleandmise päevast arvates. ostja. Esimese kuue kuu jooksul alates asja ostjale üleandmise päevast eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Veebipoe kohustus on vastav oletus ümber lükata.

Defekti avastamisel on ostjal õigus pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile või helistades telefonil +372 58044084

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui veebipoest ostetud tootel onpuudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega toote.

Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepingust tulenevad kulud.

Tarbija poolt kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebusele vastab veebipood 15 päeva jooksul.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja esitatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemisel ja kauba ostjale saatmisel.

Veebipood edastab kauba kohaletoimetamiseks vedajale isikuandmed.

E-pood saadab uudiskirju või sooduspakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on oma e-posti aadressi saidile sisestades vastavasisulise soovi avaldanud, samuti on teatanud soovist otsepostituse saamiseks.

Ostja võib sooduspakkumiste ja uudiskirjade saamisest igal ajal loobuda, teavitades meid e-posti teel või järgides soodusmeilis toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on veebipoe kohta pretensioone, tuleb neist teatada e-posti aadressil või helistades telefonil: +372 58044084

Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, siis saab ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Tootmistingimustega saab tutvuda ja avalduse esitada järgmisel lingil: http://www.komisjon.ee/

Tarbijavaidluste komisjoni pädevusse kuulub ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevate vaidluste lahendamine. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib viidata ka ELi tarbijavaidluste platvormile, mis on saadaval järgmisel lingil: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

0
0

Tellides üle 15 euro - kohaletoimetamine on tasuta!